Saturday, July 31, 2010

Pameran SPMM sempena minggu KARSIS

Minggu lepas pihak MPP USIM menganjurkan Karnival Mahasiswa (KARSIS)... SPMM dan beberapa kelab dan persatuan di sini diberi peluang untuk membuat pameran bagi memperkenalkan persatuan n kelab masing2... Jadi Unit Keahlian dan Unit IT telah ditaklifkan untuk incharge pameran ni bagi memperkenalkan SPMM kepada pelajar2 baru yang mendaftar masuk sekaligus membuka keahlian baru kepada mereka... Alhamdulillah mendapat sambutan yang memuaskan dan semua berjalan lancar atas kerjasama semua... Sedikit gambar untuk tatapan semua yang sempat ana snap... Walaupun x banyak tapi boleh la kiranya untuk dikongsi... :)



AJK SPMM bergilir2 menjaga booth SPMM...

Antara pengunjung yang hadir dan kebanyakannya dari kalangan first year...

Adik2 ingin mengetahui tentang SPMM...

Pengunjung mengisi borang keahlian SPMM untuk mendaftar sebagai ahli baru...

Syukran jazeelan kepada semua yang terlibat secara langsung mahupun secara tak langsung dalam menjayakan pameran kali ni... Terutama kepada Exco unit keahlian (Halim , Baesyh , Mina , Farihah , Atikah , Razif , Fadhil) dan unit IT(Kak Syaz bersama AJKnya)... Juga exco2 lain yang bergilir2 menjaga booth... Penghargaan kepada Daing , Hafiz , Ubaidah yang bertungkus lumus membantu dan penghargaan juga buat Huda Sakinah , Saadah , Syusyu , Fina , Mira dan exco lain yang turut sama turun padang membantu kami... Bersyukur sangat sebab semua exco memberi khidmat yang terbaik... Moga kalian diberi ganjaran berlipat ganda dari Allah.. Moga Allah merahmati kalian... Barakallahu fikum... Amin...

"Sesiapa yang berminat ingin menyertai SPMM bolehlah mendapatkan borang keahlian di bilik SPMM bertempat di aras 2 Fakulti Kepimpinan dan Pengurusan... Keahlian masih dibuka"...:)






No comments:

Post a Comment